18 Haziran 2015 Perşembe

Villada Tatil & Golf Village Belek

Merhabalar,
                Bu seneki tatilimizi geçen seneki apart tecrübemizden sonra villada planladık iyiki de öyle yapmışız. Villa kiralama sürecinde bir çok sorunla karşılaştığımız için kiralayacaklara bilgi olması açısından bu yazıyı yazma gereği duydum.
                Villa ararken genelde 7 gece şartıyla karşılaştık. Ramazanla okulların kapanması arasında tatil yapacağımız için bu bizim için büyük sorun oluşturdu. Çünkü beğendiğimiz birçok evi bu nedenle tutamadık. Aramalarımız devam ederken Topçu Golf Village ile karşılaştık. Özel havuzlu 4 yatak odalı bizim için gayet uygundu. Aracıları araştırmaya başladık sonra yolumuz Side Homes Fatih Beyle kesişti.  Fatih bey detayları bizimle paylaştıktan sonra ödemenin dörtte birini gönderdik ve rezervasyon belgemizi bize gönderdi.
                Villa ararken  hep kandırılacakmışsınız hissini taşımak doğal durum sanırım :) Bizde de aynısı söz konusuydu. Bir de işin içinde diğer ailelerde olunca bekledik durduk sorun çıkamasın diye. Çok şükür gittiğimizde gördük ki her şey vaat edildiği gibiydi. Tencere ve tavalarımız yoktu Fatih bey 2 saat içinde gönderdi. Eve gelecek olursak bence gayet başarılıydı çok büyük olmayan bir havuz var ama ortak havuzlar yeterinde büyük olduğu için sorun yaşanmıyor. Sorunlar birlikte gidilenlerden çıkıyor iyi seçmek gerek :) ev tatili yapacaksanız kaprisli insanlardan ama uzak durun tatilinizi zehir etmesinler :) İyi tarafından bakın bir daha onlarla pikniğe bile gitmeyi düşünmeyeceksiniz :)))
                Deniz için Serik Halk Plajını kullanıyorsunuz. Araç için girişte 2 TL otopark ücreti aldılar. Villaların anlaşmalı olduğu plajda şezlong ücretsiz giriş ücreti ödemiyorsunuz. Yeme içme ateş pahası tabii ki  (ayran 7,5 TL oradan pay biçin )
                Neyse yedik içtik gezdik gördük tatil güzel geçti. Villada tatil düşünenler için bence güzel bir yer. Hele otel konseptinin karmaşasından sıkılmışsanız süper. Sabah erken kalk kahvaltıyı kaçırma aman öğle yemeği geldi de geçiyor aaa 5 çayında dondurma mı yesek hadi yemeği yiyip hazırlanın bu gece Türk gecesi .... bunlara gerek yok diyenlerdenseniz hiç düşünmeyin. Sabah istediğiniz saatte uyanın kahvaltı öncesi küçük bir havuz zamanı ayırın. Kahvaltınızı yapın arkadaşlarınızla çocuklarınızla sohbet edin güneş biraz etkisini kaybedene kadar. Sonra denize yada havuza gidin. Acıkınca akşam yemeği için bir şeyler yiyin ve bütün akşam sohbet ve diğer şeylere ayrılsın. Biz eşimin üniversiteden sınıf arkadaşlarıyla gittik. Dört yıl oldu onlar mezun olalı ama daha dünmüş gibi keyifliydiler beyler öyle keyifli olunca da bize dedikodu yapmak düştü :) 5 gün böyle geldi geçti işte.
                Giriş ve çıkışta elektrik sayacı okunuyor ve ona göre ödeme yapıyorsunuz. Biz 80 TL civarında ödeme yaptık sanırım ama hava sıcak olmadığı için çok az klima çalıştı. Klimalar çalışınca bu fiyat daha da yüksek olacaktır muhtemelen.
                Villaların fotoğrafları sahte değil. Tabi ki profesyonel çekim olduğu için sizin göreceğinizden daha güzel duruyorlar ama fotoğraflardakinin aynısını bulabiliyorsunuz.

Fotoğrafın tamamı Topçu Golf Village Belek'e ait. En soldakiler bitişik villalar, ortadakiler ikiz villalar en sağdakiler de özel havuzlu villalar. ortak havuzlar herkes tarafından kullanılabiliyor.